Trött!

Jag är helt dagvild och har ingen koll på veckorna. Det har tydligen varit sportlov och snart närmas ett påsklov!!! shit! Det är visst onsdag idag.
Igår kom vi hem från Övik för tredje gången på två veckor! Det är skönt att vi kan fly i väg, när det ska städa och visas! men man blir helt ur funktions. Framför allt påverkas barnen tror jag, dom är vana att vara i Övik men det är ju inte som att vara hemma. Ioförsig så är inte var hemma som att vara hemma. Det har skalats av en hel del med saker för visningarna!
Just nu råder det brist på sömn! Det är hejkon bacon på natten! första natten efter resan och Viktor vakna på fel sida. Jag är ensam för Jörgen jobbar kväll. Sanna har börja kräkas igen(varför?!?!?!) hon får sura uppstötning så hon har svårt att somna om och Viktor hade svårt att komma till ro efter en låång dag för han! Tålamod = badboll hos mig gör inte saken bättre! Men jag är så trött just nu! Kaffe kaffe!
 
Förhoppningsvis så har vi en köpare på lägenheten senas imorgon kl 12. Det är spännande just nu under pågående budgivning!
Fredag har jag beställt klipptid, va skönt att få rensa i rabatten på huvudet! Kanske man känner sig lite fräschar! Ev i helgen blir det bröllopsklännings tittande med Amanda och Kina, återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0