klagar...

Det kan inte vara meningen att man måste behöva må såhär?!?!! nu får det vara bra! orkar inget! Det funkar inte. Jag måste vara allergiskt mot detta hormon fansen också! Jag har varit inlagd med dropp igen fått phenergan iv ååh så bra! men så hemma så blir det dåligt igen. Stackars Jörgen kan inte göra mat för då kräks jag. Och det är bara hålla sig instängd i ett rum till matoset är bortvädrat. Jag kan inte tänka på mat vilket jag göra eftersom jag är hungrig men då kräks jag. och törstig!? jag har avsmak för allt och vatten smakar inte som det brukar. Jag har testat allt känns det som! dagarna är så låånga.

Emilieplågeriet fortsätter..

Nästa 2 veckor med konstant illamående och kräkningar och ca 4-5kg ner iaf. efter idag, två omg. med dropp och det hjälper ett tag någon dygn då får man iaf må något bättre. I fredags var vi på gyn och fick dropp,då fick vi även tjuvkika på den lille krabaten som ställer till allt besvär. Puttelilla hjärtat pickade på och det vara bara en st där inne(pusta ut!). Men jag tror det är någon som vill ha mycket uppmärksamhet!

Idag har jag ätit två tuggor av en macka som kom upp och druckit ett glas vatten som också har kommit upp. Rör mig till sängen toa toa sängen. Som Jörgen säger det blir bara EN!!!! Det är inte lätt för han heller, har får göra allt och passa upp mig medans jag är en zombie som kräks.

jaja skönt att kunna skriva en stund.

Katastrof

Helgen har varit plågsam. trött slut på energi orkar inget. sjukanmälde mig idag också fanns ingen fiber i kroppen som orka kliva upp, sovit dåligt och allmänt slut. Tabl. hjälper inte ett tugg. fy fan!!! Och chefen då ringer och säger att det är mycket buff tid kvar 21h?! jag har inte mest timmar kvar! om jag kunde tänka mig att buffa i veckan. va!? jag orkar knappt jobba 2 dagar!! idioti. Iaf. ska jag få dropp imorgon får se om de hjälper hoppas hoppas snälla snälla!! vet inte om jag orkar mer!

Grattis Petra och Tomas!

Till lilla Sixten som tittade fram inatt. Grattis grattis!

lunka på....

happ orken duger inte till något, inte så konstigt men ändå. Jag var hemma i onsdags kunde inte lämna rummet med det lilla hjärtat på dörren. Så detblev en lååång dag. Men så ringde min chef och fråga om jag kunde tänkas buffa torsdag kväll, återhämtning!?!? iaf sa jag bestämt nej för jag var till tandläkaren  på torsdag em. Har inte träffat en tandläkare på4 år, förlåt tänder men det är inte så särskillt roligt! men det gick ganska bra hade 2 hål som jag visste om och kanske några början till hål. Känns iaf. bra at man finns i tandläkarrullarna igen. Denna gång privat och hon var riktigt trevlig faktiskt. Vi ska ha knyt kalas imorgon på jobbet då vi jobbar kväll och allt, men vet ej vad jag ska hitta på. Inte så sugen liksom. Har iaf. fått nya tabl. får se om dom duger, känns som att det kan funka annars hotar dom med dropp. Nu kom Jögga hem så då ska vi åka och handla för jag är sugen på fruktsallad!

trevlig helg!



nu börjar helvetet

fy fan.. Ursch ursch ursch! trött går och lägger mig igen.

Sjukt "kit"!



Tävlingsreglerna är enkla och ALLA kan delta!

1. För att vara med och tävla skriver du ditt namn och mailadress + vilken färg du skulle vilja vinna på medicinboxen i en kommentar under det här inlägget (orange el. svart).

2. Vill du dubbla dina chanser till att vinna och få en extralott till dragningen? så kopierar du detta inlägg +bild och länkar från din blogg. Samt skriver din bloggadress i kommentaren tills. med vilken färg du vill ha.

Har du ingen blogg så går det bra att tipsa fem av dina vänner om tävlingen via mail och skicka en kopia på det mailet till [email protected]

En lycklig vinnare kommer att utses fredagen den 15 oktober

Lycka till!!

RSS 2.0