ingen idé!

ids inte ens komentera! fy fan säger jag bara!!! piss väder också!

stress stress stressigt stressigare KAOS!!!

Denna stress den gör mig GALEN!!!! totalt kaos på jobbet man får jobba rumpan av sig!! inte nog med det så får man banne mig inte sova om nätterna för man vaknar med tungt att andas för man glömt en viktig sak, fy fan säger jag! jädra skit KK.
Åh inte fick man nå ledig för att kunna åka ner och överaska min lillasyster som går ut nian på fedag!!! fy fan hon kommer inte tror att jag tycker om henne eller bryr mig för fem öre om henne liv, för jagk an aldrig dycka upp på viktiga händelser för henne!! På fredag är det endå en positiv sak som händer Paulina kommer upp och hälsar på mig här i umeå!!!WWEEHOO!! längtar att få visa henne allt jag känner till=D (nåja det är väl inte så mycket eftersom man jobbar hela J*vla tiden) ser framemot hoppas de blir bra väder!

Nåja jag är så negativ så jag känner inte igen mig själv!! fy. Men iaf. har fasnat för en film "Twilight" sååå otroligt bra dagdrömer tror visst jag göra om denna film så jag var bara tvugen att köpa boken och än bättre!! fängslad med näsa i boken har jag nog läst ut och beställt alla de andra bäckerna i serien!!! de kommer förhoppningsvis om 2 dagar!! måste ta mig runt Nydala sjön också tror de eller en med det kommer ju en badsäsong vilken man är som alltid ur from till.. jaa jaa. drömma kan man iaf.

hejsan hopsan jag ska försöka sova och vakna på en bättre sida!

trött som tusan!

Som jag sa trött som tusan, såå djuriskt trött. Ingen bra dag, vart så sugen på en glass på em.fikat så jag och Sara på mott. köpte oss en varsin glass. Tog en GB sandwish stracciatella: tycke den var god iaf. passar bra i sommar.
bra sommar glass.
Gick en aningen bättre idag på mott. Tog mig hem och sambon insåg att ingen kykling var framtagen för middag, hugnrig som ett djur han var ringde han och beställdet så det blev pizza  (salladen kosta 70kr!!!) ja ja, så fick jag min bok jag beställt "Om jag kunde drömma" satte mig för att läsa efter att rensat några kartonger som Jörgen sedan for med och slängde, så hitta jag lite sparad/bortglömd mörkchoklad med ingefära och citron som jag mumsa i mig under bokläsningen. Mitt i läsandet somna jag i somma och hamna i koma tog mig icket ur min lur på soffan. Väl Jörgen fick skaka liv i mig och påminna om att vi ska sova i natt också. Så åt vi upp chokladkakan som blev kvar!!! shit!!! imorgon blir det ett extra varv hem minsan efter denna dag förtäring!!!! fy skäms Emilie!!! nä nu får jag hoppa isäng innan jag somnar på tangentbordet. hej hopp syns imorgon.

Sommar!

i måndags alltså igår blev det sommar, iaf. enl. kalendern. Helgen har ju varit underbar!!! Flytt i tusen gradig värme ute, helt underbart. Vi har varit ås duktiga som vi har flyttat och städat färdigt i gamla lgh. har vi gjort allt under den finaste helgen på länge såklart men det känns underbart i den nya lgh. vi har donat och donat på hela helgen. Stort tack till min underbara mamma som kom upp med en Subway macka till mig i fredags och stanna för att hjälpa med flytt och städa ur gamla lgh.!!!! Min mamma är bäst! I lördags fick man ju även träffa lillsis och paps, nice! Vi gick ut och åt på "Garaget" asgod mat, men såå jädra varmt så man höll på att flyta bort.

Jag var compledig igår mycket väl behövligt eftersom jag behöver tid att vända tillbaka. Så mott. väntade idag, vilken mardröm!! aldrig mer. Jag var så nervös att jag skaka på fm. sedan hade jag inte tid att vara nervös för vi har sprungit som galningar skit jobbigt, vill inte sätta min fot där igen!! Sedan sur som ett bi kom jag hem och stackars Jörgen har får smaka på vredan ofta nu! illa. Iaf. så har vi varit förlovade i 1år nu. Firades inte eftersom vi jobba om varann, trevligt?? not so much!
 Vi kom på att vi måste på IKEA till helgen så det blir ju bra. Så till det stora eventet i mitt liv som är så underbart att se framemot, min Paulina ska komma upp och hälsa på mig!!!! Såå kul det ska bli!! Vi ska shoppa loss i Umeå ingen går säker titta på Disney filmer och dricka coca cola light tills vi inte orkar fnittra mer!!=) det är vi bäst på! Sedan blir det ju bröllop i Öret, vi ska fixa en klänning åt mig=) fick inte låna Puckos, men det kan man väl förstå ändå. Nu ska jag njuta av kvällen och lägga upp lite bilder.

Hoppas de ska smaka:

RSS 2.0