Natt buffning

ursh! varför varför? sa jag att jag kunde buffa natt.. och ja jag får 11h vila innan nästa arbetspass.. men vart tusan ska jag återhämta mig någonstans?!?!!? hatar hatar hatar!! allt är så feel.
i helgen har pappa broder och lillasyster varit uppe.. lillasyster har väl egentligen bara varit med johan även när dom var här på middag satt dom ihop fast klistrad gick inte att umgås med oss andra.. MOBILDNÖRDAR!!!
Natt pass väntar fy bubblan.. Gluttar på OS nu.

Jävla hormoner!!!

Det är inte klokt, fy fan jag är så jävla förbandad på vad..... INGET! fy vad det är jobbigt! inte för att jag drogat men det här måste vara bra likt!! är snart outhärdigt. äter nå jävla hormontabl. fy fan va arg jag är och nästa stund såå ledsen jag kan gå i bitar men mest arg... skällde nästan(för kung och fosterland) ut en underläkare idag stackare!
utan som helst anledning men allt är så jävla jobbigt! det är snart slut med denna period.. skit känner inte igen mig själv..
Och idag dog en pat. fasen på mitt pass neje! det passade mig icket! Nu ska jag bara sitta och sura till onsdag hoppas allt går över då!!!!!

Första OS-guldet!

Yahooo!! Charlotte Kalla kanon bra jobbat! vilken OSdebut! Och jaa jag tror faktiskt att det blir iaf. fler medaljer och jag hoppas verkligen på mer guld till Sverige! Jag har ju faktiskt en vän som "OSdebutar" också och är i Canada! och jag hejar enormt på dig Freddy boy och givet dit lag! Det är ju möjligt att ta OS guld som ett rookie=)
Tänk att när OS är igång blir alla sporter väldigt intressanta, haha! titta på skridskor häromdagen, sorry för dom som åter men det är egentligen inte roligt att kolla på men när det är OS så kollar jag!
Det är ju fettisdagen idag, vi gjorde var sin semla redan igår jag med massa mandelmassa (gott) och Jörgen utan mandelmassa. trevligt var det för vi tog oss en kopp tea och fika framför japp OS.
Annars vart de gymmet idag och snart iväg till jobbet kväll lång vecka denna vecka. Buffa igår, jädra buff! men man måste ju skriva upp sig!
Hare gött har inget mer att säga!

RSS 2.0