Sjusovare

Ja, idag blev det en försovning jag hade inte ens ställt alarmet, bra gjort! kl 07.05 ringde söta Stina och 07.35 var jag på jobbet. Men som alltid när man försöver sig så är allt upp och ner. Jag hamna bara i situationer att när jag ska göra något tex. ge antibiotika så funkar inte nålen. Ska jag ge insulin är det snart slut på pennan och det finns ingen ny och restat på apoteket. Går jag in för att lämna tabl. så händer något så man blir där inne i 25 min. JAA så är det hela tiden! men så nu så, är jag ledig i två dagar och ska jobba helgen. Fredag blir det avd.fest trevligt som tusan.
Är trött. hej på er

vaccinationen

japp då har jag vaccinerat mig från denne fruktade influensa. och för att skrämma alla så kan jag meddela att jag har ganska så ont iarmen och känner mig febrig. inte kul. jobbar sista dagen för veckan imrogon undra hur man kommer orka det då men denna värk. ûnde knappt öppna dörrar innan jag skulle gå. Planen för helgen är att Jörgen ska polera en bil imorgon kväll, lördag blir nog SOVA och eventuellt en bio vet ej vad som går men det blir spännande. jappe hare gott ändå

Torsdag!

Japp två arbetspass kvar på denna veckan och det känns riktigt motigt!!!! ursch! men imorgon, imorgon kväll kommer mina mest underbara chicks kommer!!! Vi ska äta gott och mysa gott och göra allt som är roligt!
To day, har jag lämnat igen glasögonen jag provat ut från igår då jag var hos optikern, inget fel på synen men fort. huvudvärk. drygt men nya glasögon blir det för de gamla är rätt så repiga. Men kunde inte bestämma mig än iaf. Får se och de kommit in några nya modeller efter helgen.

blody work!!

fasen också man hinner inte gå av arbetet förns dom ringer och ska byta och det ska fasen bytas hit och dit jag vill vara ledig! och det är ju så svårt att säga nej för jag har egentligen ingen vettig anledning att inte göra kunna byta. Fy vad jag blir less 3- eller 4:e bytet på tre veckor inte mycket men drygt!
Helgen som var riktigt roligt! synd bara att jag jobba!! och missa större delen av helgen då våra roliga härligt gäster var här! men det var bra ändå! nu är det bara jobb och sedan på fredag så är det tjejkvällen! ska bli super nice!
äsch! skriver mer sen!

RSS 2.0