BF +1

Jaa jag var dösäker att jag inte skulle gå över tiden! hehe! nu är det officiellt att jag är över tiden!
Det bästa är ju att vi alla blivit förkyld, Viktor först med värsta snoret ingen feber iaf. tack och lov!!! Men jag har ont i hals och huvudet och snorig såklart! Känns väldigt peppande att vara förkyld om en förlossning skulle starta igång! jippe!
 
Idag var det Bm besök, inte som vanligt hon tog blodtrycket iaf men inget annat! ja jag klagar inte. mäta magen och lyssna på hjärtat. Och den där inne hade en vaken period högt 168(tror jag över 160 iaf.) Men en lite misstanke om fostervattens läckage ledde till att vi fick besöka förlossningen idag.
Jag fick iaf gå hem och äta lunch och åka för en lite koll. CTG och där kunde jag se att jag faktiskt hade sammandragningar och under CTGkurvan, var den där inne väldigt livlig! Det blev en undersökning också, Men det såg ok. Ibland kunde man läcka ändå men eftersom det är ju tänkt att jag ska föda barn inom den närmsta tiden så var det inte så mycket att göra just nu, än att vänta! Har ett återbesök på tisdag igen till Bm på VC.
Vi fika de på cafeét och åkte sedan hemmåt.
 
Jaa annars gör ju inte jag/vi så mycket. Det blev ju inget dagis denna vecka alls pga. förkylningarna. Annars är ju Viktor färdig inskolad och klar! Funkar fint i gruppen inget tjuvnyp här inte! Han har hittat sina favoriter! Och allt funkar med mat och sovning och aktiviteter. Goa killen!
 
Happ nu är det bara att längta till helgen då det blir helgen igen och en hel vecka har paserat...

nää...

Jag iiiiiiiidss inte......... God natt

RSS 2.0