En glad överaskning!!

som sagt jag fick mig en glad överaskning, när telefonen ringde och på displayen stod det Fredrik Lindberg!!=D jag var så glad det var så länge sedan vi prata och vi prata länge. Så roligt vad glad jag blev nu! Han är hemma ensam nu när Elin har flyttat till Lindköping och tester läkarlinjen. Men Fredrik har det spännande livet som curlingstar och åker till Canada för att spela OS om bara någon vecka. Och som hans trognaste fan ska jag kolla och heja på min goda vän, det är ju de minsta jag kan göra när han representerar hela sverige. haha;-) och oj vad tiden har gått!
Annars så har jag köpt en steg räknare och ska vara med på jobbets heta tävling.. Stegräknar tävling..  Woho! det är det häftigaste som händer i mitt liv stegräknar tävling när Fredrik åker till Canada och spelar OS!!! Alltså OS!!! OS...
Till helgen så blir det maskerad, tjoho! det ser jag riktigt framemot och se alla släktingar och var på kalas är också kul, tyvärr så jobbar jag dagen efter men men.. Hinner ju ändå vara med. Och helgen därpå då blir det bröllop i Göteborg massa saker på gång här..
Tjipp tjopp!

RSS 2.0