dan för doppare dagen! haha

Ok, nu är det inte länge kvar till dan alla väntar på.. och hur gick det så fort att det är jul?!?!
Julschemat är i full gång på jobbet och igår kom jag på jobbet så att jag INTE var uppskriven på tavla. mycket märkligt då jag var säker på att jag skulle jobba och då fick jag klart för mig att jag skulle jobba på avd. en trappa upp. Japp tog mitt pick och pack och gick upp, premiär för Emilie på avd.2. då hade det varit ett hjärtstopp på natten och IVA var där och fullt på drag det var ju min pat. så det blev jag som fick ringa och prata med anhöriga efter dr meddelat och fixa och dona sånt som jag ALDRIG varit med om förut. det gick bra. men dessutom så hade jag en förrvirad man som inte fick åt sig tillräckligt med syre och blev ännu mer förrvirad. det var en knepig dag! Idag är det förhoppningsvis sista dagen innan lite julledigt. Står på standby på schemat på julafton, så det kan ringa in mig på fm för jobb. men hoppas INTE snälla INTE!!
GOD JUL min trogna läsare=)

the show most go on...

livet går vidare i all hast. Nu är det snart jul och allt. Sorgen får man leva med ibland jobbigare än andra dagar men det lämnar mig aldrig!!! Less besviken otroligt jobbigt!! Jag gör snart vad som helst för att slippa känna såhär va tusan ska man göra för att bli normal!?
Stort sätt är snart alla julklappar inhandlade och inslagna i fina klappar. Det är pyntat i lägenheten första julen i den nöjd med resultatet.
Annars? ingenting...

RSS 2.0