Underbart

Så härligt.

Alltså..

Det är men macaroner! inte pastan alltså utan den franska bakvärket som är i ropet. Jag har tänkt länge att det kan väl inte vara så himlanrs svårt!? va!? nä. och idag då på en ledig dag som denna varför inte köra en bakdag så man håller igång och inte hamnar i soffan för snart så gror jag in i den och blir en del av soffan. Jo för idag så kom reklam från coop och där fanns det ett recept på just macaron och varför inte testa. Jojomensan serru. Japp det vara bara att börja och gjorde en research på internet innan jag börja också. Eller en projektplan!! ursch det ordet skrämms fortfaranade. Jag letade trovärdiga källor så jag skulle kunna lyckas totalt. MEEEN!!! alltså den färdiga produkten av hela bakvärket blev inget?!?! va?! jag var ju inte ens i närheten. Det ser ut som utklickad chokladsmet inte någon toppig mandelmaräng inte. Men en himla god apelsinchokladkräm oj oj oj otroligt gott!! Jag gillar att baka så det här ska väl göras om någon gång i framtiden. Dom ser ju så för goda ut.

Ja jag kommer väl att mumsa i mig alla macaronerna ikväll, iofs så kan de vara bra har varit så förbandad nu när man lagt ner tid och energi till att tränar och jag vill ju alltid minska i vikt men attas att det ska vara så svårt. Så jag har tänkt att vända på steken och se hur det går att önska sig upp i vikt. inte illa för då blir det första gången man når ett mål med vikten. HA HA! och sedan får man skämas och dra sig till gymet igen.. men för en stund får man känna sig lyckad för det är ju vad man vill vara lycklig.

Nä nu måste jag käka middag..
everybody is kung fu fighting.. peace!


jag ids inte!!!

FY vem kom på att man måste jobba?! och på ett tråkigt jobb som dränerar en på energi och glädje. och den där jädra buffen. Nu är jag inne i en körare på 6 arbetspass irad! är inte van och orkar inte stackars alla arbetskamrater som måste stå ut med mig i helgen ända fram till måndag. FY tusan! inget är kul längre.
och denna kropp man äger, vart kan man reklamera den någonstans!? den är hela tiden slö gör inte ett dugg och fungerar absolut inte som den ska!!!
nä.. nu ska jag släpa mig iväg till gymmet och sedan till jobbet.

RSS 2.0