Tjoho!

Hej hej! Igår var det ett magiskt datum den 23 januari MIN födelsedag!! Jag är barnsligt förtjust i att fylla år, jag tycker det är kul. Jag förvänta mig inget men dagen känns speciell. Jag har redan fått present av Jörgen en ny skaljacka för jag har länge velat ha en efter att min röda haglöf gick sönder. Den använde jag året runt nästan varje dag! Hur bra som helst. Sedan fick jag blombud det var av mamma och syskon! Alltid lika trevligt att få blommor även om dom vissnar men dom är jätte fina!!!
 
Det börjar känns bra att träna lite hemma. Kul att pressa sig lite, men känns som att hjärnan har fastant där man vara innan på toppträning och kroppen har hamnat under alla lägstaniverår någonsin! hehe! men man får psyka sig själv. Tålamod!
 
Idag är det torsdag och sista arbetsdagen för Jörgen denna vecka. Skönt dom här veckorna känns lite mer ansträngande, med att vara själv med barnen. Inget jobbigt att ha båda barnen men eftersom Sanna aldrig får vara i fred på golvet så känns det jobbigt. Det går betydligt lättare att lägga barnen men jobbigt om båda vaknar jag och är själv för båda har så svårt att somna om..... typiskt!

 Imorgon ska vi eventuellt på badis och bada med knattarna. Ska bli spännande och se. Sist vi var och bada kunde inte viktor gå och jag tror nog han kommer gilla att bada. Sanna har börjat uppskatta badbaljan så jag tror hon också är med på noterna! Sen i helgen får vi besök av hörnettgänget. Kjell och Jörgen ska på årsmöte med facket.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0