Kläder?

Allvarligt tala så undrar jag vart alla kläder kommer ifrån! Jag vet bestämt att vi inte äger så här mycket kläder! Det är någon som smyger sig in på natten och hänger upp massa overaller och filtar och mössor i våran hall!! Tyckte vi nyss rensade där och vips så går det inte att hänga upp en pinalt till!!! vart kommer allt ifrån?! Och jag själv har ju inget kläder att ta på mig men konstigt nog måste jag stuva in min tvätt hög varje gång... Hur går det till??
 
Den här gången varade inte sjukdommen länge i viktor. Har har varit som vanligt lite mer trött tills igår. Så idag vart det dagis. En dag denna veckan men det blir bra. Såg att barnen på dagis har hjälp på sig nu och vi har stått och tittat på hjälmar men inte köpt någon. Måste genast införskaffa, pinsamt att vi inte gjorde det innan men men..
 
Igår var vi ute hela förmiddagen vi skulle gå på apoteket och köpa ersättning men när vi kom upp på vårat närmaste apotek, var det över fullt. Ides inte vänta med barnen i vagnen, så vi tog bussen till Ersboda handelsområde! Där bunkrade jag upp förkylningsförrådet för barnen och köpte såklart ersättningen hoppas vi kommer få recept på den sedan!!!! Köpte Jörgens julklapp och kolla lite i affärerna innan vi tog bussen hem igen.

Det blir en promis idag och hämta ut ett paket med mössar och vantar(?!?!??!) som kommit. Viktors vantar blir han kall i, så jag hoppas att dom här är varma. 3 för 2 så jag har köpt till nästa vinter också!=)
 Efter dagis idag, ska killen till BVC för 18 månader kollen. Det ska bli spännande!=) Gooa killen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0